op welke zender komen de series die op imdb staan?

bijvoorbeeld true blood seizoen 6 aflevering5 staat op air date 14 juli 2013, op welke zender is die afleveringn te zien en is die zender in nederland te krijgen? (evt met of zonder ondertiteling)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Televisie
1.4K
Ritsuka
10 jaar geleden
IMDB verzameld heel veel, dat zegt niks over op welke zender het hier in nederland te zien is

Antwoorden (2)

IMDB is slechts een database die informatie verzamelt over alle series en films die er maar zijn. De air date op IMDB is de Amerikaanse air date, die vaak veel eerder is dan die in Nederland. Bijvoorbeeld Dexter is in Amerika al in seizoen 8, terwijl hier in Nederland seizoen 7 pas net af is. Daarom kijken veel mensen dat online of downloaden ze de afleveringen.
True Blood wordt in Nederland uitgezonden op de zender FOXlife, maar ik weet niet wanneer de nieuwe afleveringen komen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De zender die IMDB aangeeft bij een tv-serie, is de zender waar een serie voor het eerst wordt uitgezonden.
True Blood is een HBO-serie en wordt op HBO (USA) uitgezonden. In Nederland wordt de serie op HBO Nederland uitgezonden. Om deze zender te kunnen ontvangen zal je deze moeten opnemen in je tv-abonnement (mits je kabelaanbieder de zender ook aanbiedt). Op de Nederlandse site van HBO zie je een overzicht van de aanbieders.

Toegevoegd na 21 minuten:
CORRECTIE!

Ik zou zweren dat in Nederland ook HBO de uitzendingen verzorgde, maar dat is niet zo zie ik nu, foutje.

Foxlife zendt True Blood uit. Voor Foxlife geldt hetzelfde, het is een zender die je in je pakket moet opnemen. Het zit over het algemeen niet in de standaard zenderpakketten.
'As we speak' wordt aflevering 3 van seizoen 6 uitgezonden, straks om 22 uur aflevering 4.
De afgelopen weken hingen de abri's in de stad ook overal vol met posters over de start van het nieuwe seizoen van True Blood.

NB True Blood is ook heel goed via internet te vinden, alleen dan heb je geen ondertiteling. Ik kan helaas hiervoor geen links plaatsen, want dan overtreed ik de regels van Goeie Vraag.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
kan het wel via een prive bericht de link?