welke kleding hoort er bij 1001 nacht?

ik moet naar een bedrijfsfeestje met het thema 1001 nacht maar ik weet niet zo goed wat ik aan moet trekken.
ik heb al bij google gekeken maar daar staan alleen hele slanke vrouwen in bikini met een wijde pijpen broek. en met mijn maatje 40 ga ik echt niet met mijn buik bloot.
Ook heb ik niet al teveel geld te besteden.
Op marktplaats staat ook al niet zo veel

Weet jij het antwoord?

/2500

Harempakje, fez, sluier, felle kleuren Toegevoegd na 32 seconden: Kameel :-)

Kun je misschien een kaftan op de kop tikken? Die staan wel op marktplaats. Of zijn er tweedehands winkels bij je in de buurt? Sjaaltje erbij als sluier en misschien vind je in een feestwinkel nog een leuk hoofdbandje met muntjes?

Ali Baba en de 40 rovers is toch ook van 1001 nacht? Kan je lekker als piraat met alle kleren aan :-) (of zit ik er helemaal naast?)

Zo'n jurk uit India!;) http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS1N3anlRKpO6nVUq-aQHHb0Sil9_fyiNFRgPF0gMxqIo2nWz4J ??

Zoiets als links op de foto ziet er best sprookjesachtig uit.

Oke, doe eens gek en bekijk het onderwerp eens van een andere kant. 1001 nacht doet mij denken aan een klaagzang over insomnia. Teken wallen onder je ogen, trek makkelijke kleren aan die lekker zitten, even goed indrinken. En jij kunt verklaren dat je al 1001 nachten lang geen nachtrust hebt genoten. Oh ja, veel plezier! :)

een veelkleurige, met stiksels geborduurde kaftan Oosterse make-up, lekker zwaar aan de ogen en glittersieraden maken de compleet. veel plezier!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100