welke kleding hoort er bij 1001 nacht?

ik moet naar een bedrijfsfeestje met het thema 1001 nacht maar ik weet niet zo goed wat ik aan moet trekken.
ik heb al bij google gekeken maar daar staan alleen hele slanke vrouwen in bikini met een wijde pijpen broek. en met mijn maatje 40 ga ik echt niet met mijn buik bloot.
Ook heb ik niet al teveel geld te besteden.
Op marktplaats staat ook al niet zo veel

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je weet wel dat oorspronkelijk gedeelten van deze verhalenbundel erotisch getint waren? Toen Richard Francis Burton in 1850 een volledige en ongekuiste vertaling publiceerde, werd hij zelfs van pornografie beschuldigd. (Maar van dat laatste werd je in de Victoriaanse tijd waarschijnlijk wel heel erg snel beschuldigd). ;-) Dus weet waar je aan begint als je naar dat feestje gaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je geen Marokkaanse kennis/vriendin? Die lenen je graag iets, zij tuigen je helemaal op als je dat wilt!

Antwoorden (7)

Harempakje, fez, sluier, felle kleuren

Toegevoegd na 32 seconden:
Kameel :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kun je misschien een kaftan op de kop tikken? Die staan wel op marktplaats. Of zijn er tweedehands winkels bij je in de buurt? Sjaaltje erbij als sluier en misschien vind je in een feestwinkel nog een leuk hoofdbandje met muntjes?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ali Baba en de 40 rovers is toch ook van 1001 nacht?
Kan je lekker als piraat met alle kleren aan :-)
(of zit ik er helemaal naast?)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo'n jurk uit India!;) http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS1N3anlRKpO6nVUq-aQHHb0Sil9_fyiNFRgPF0gMxqIo2nWz4J ??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mooi.
Maar ook mooi prijzig!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke...
Al op marktplaats gekeken?
Zelf maken met stof van de markt ?;)
Zoiets als links op de foto ziet er best sprookjesachtig uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke, doe eens gek en bekijk het onderwerp eens van een andere kant. 1001 nacht doet mij denken aan een klaagzang over insomnia. Teken wallen onder je ogen, trek makkelijke kleren aan die lekker zitten, even goed indrinken. En jij kunt verklaren dat je al 1001 nachten lang geen nachtrust hebt genoten. Oh ja, veel plezier! :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een veelkleurige, met stiksels geborduurde kaftan
Oosterse make-up, lekker zwaar aan de ogen
en glittersieraden maken de compleet.
veel plezier!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb op marktplaats een zwarte korte jurk gevonden die is afgezet met een gouden sjaal om de middel en een zwarte halter om de nek. er zat een zwarte pruik bij met gouden linten om wat vlechtjes heen
het was voor een Egyptisch thema.
Die trek ik aan en dan maak ik mijn ogen op met veel goudkleurige oogschaduw
lange zwarte laarzen eronder en wie weet vind ik ergens nog een muntjes ketting.
dank jullie wel voor alle mooie antwoorden.