Ik heb bijna 2 weken een alles in één pakket. Deze wil ik waarschijnlijk opzeggen. Blijf ik wel betalen tot einde contract??

Moet ik de resterende maanden nog betalen? Of valt dit nog in het herroepings termijn?

Toegevoegd na 15 minuten:
Ik zie nu dat ik 7 dagen de tijd heb, na de dag van installatie. Dit was 7 november. Echter, de tv deed het afgelopen zaterdag pas, en nog steeds doen super veel zenders het niet of maar half..Morgen kon pas een monteur komen.
Waar heb ik dan recht op?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Dat is afhankelijk van de voorwaarden die bij de overeenkomst horen. Volgens mij is de wettelijke herroepingstermijn 7 dagen nadat je de overeenkomst hebt getekend. Toegevoegd na 13 uur: Het is sowieso verstandig om de algemene voorwaarden door te lezen die bij de overeenkomst horen of als je dat te ingewikkeld vindt, de klantenservice van de bewuste provider bellen.

Dit hangt natuurlijk af van de afpraken (contract) die je hebt gemaakt. Ik zou even bellen naar de provider, die kunnen je er vast alles over vertellen;) Maar meestal kun je binnen een maand opzeggen zonder er verder aan vast te zitten.

Als je een contract heb ondertekend van een bepaalde tijd. Zul je helaas eraan vastzitten tot het eind. Als ik u was, zou ik de kopie van uw contract opnieuw lezen, wat u destijd had ondertekend

Welke provider? Ziggo is bijv. Maandelijks opzegbaar

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100