Is er een programma die .vob bestanden omzet naar 1 compleet (dus geen aparte) mp4 of mkv bestand? En dan ook een srt bestand erbij (ondertiteling?)?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Antwoorden (2)

Probeer Any Video Converter eens, is gratis en vreet alles:

http://www.any-video-converter.com/products/for_video_free/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar maakt 'ie daar 1 compleet bestand van? Er zijn namelijk converters die alle vob files gewoon omzetten maar aparte mp4 of mkv bestanden, en dan zit ik nogsteeds met hetzelfde probleem.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zit een optie op om bestanden aan elkaar te plakken, anders Any Video Converter PRO gebruiken (mag niet zeggen waar je dat kan downloaden, dan krijg ik ruzie met de moderatoren).
ja met all-in-one avi converenter 2011 daarmee kan je zelfs MKV bestanden naar een VOB bestand omzetten. het kost wel geld maar als je het bij thepiratebay.org intikt lukt het wel gratis.

Toegevoegd na 2 minuten:
en als je ook VOBSUB download, kan je er ook een ondertiteling bij hebben. je moet dan een nieuwe map aanmaken en dan de film en het srt bestand erin zetten. en je moet ze allebei dezelfde naam geven.