Als je met een Pathe unlimited Kaart naar een 3Dfilm gaat. Moet je dan het extra bedrag gelijk betalen of word dat later van je rekening afgeschreven?

Ik heb net een 3Dfilm gereserveerd via de site. Er stond dat er 2,50euro toeslag was op deze film. Ik vraag me dus af of ik die 2,50 gelijk moet betalen als ik de kaartjes ophaal of dat ik het moet betalen als de pathe unlimited kaart betaald word.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je moet de 3d toeslag direct betalen. Als je zelf een 3d bril zelf al hebt en meeneemt is deze toeslag maar €1,50, want dan hoef je die niet te betalen !