Wat is het volgende spel dat uitkomt voor Pokémon en wanneer?

Of zijn er geen concrete plannen? Dit vond ik er over:

"New generations are typically marketed and announced about every three years, although the most recent two generations have been the central focus of the franchise for closer to four years. It remains unknown whether a sixth generation will be announced following this pattern (placing its release in 2014 or 2015), or if it will be announced at all. "
maar dit is nogal abstract

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Er zijn nog geen plannen, en reken er maar op dat als die er al zijn ze niet bekend worden gemaakt meer dan 1 jaar voor de release