Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik geef mijn vader voor zijn verjaardag 2 kaarten voor het kerstconcert van Andre Rieu. Wie kan zijn/haar ervaring daarvan met mij delen?

Ik vraag mij af wat er precies gebeurt bij het kerstconcert. Is het echt heel anders dan de normale concerten? (niet dat ik daar wel bekend mee ben). Ik vraag me af naar wat voor soort show ik mijn vader stuur, en daarbij ook de vraag of het het geld écht waard is. Wie is er eerder naar een (kerst)show geweest van Andre Rieu? en kan mij daar wat over vertellen?

Gewoon dat ik een beetje weet waar ik mijn vader heen stuur ;-)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
667
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo ,dat is ook een oplossing !!!:):)kan je die ook voor schoon ouders kopen .:)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ik heb mijn vader vorig jaar een ticket gegeven voor zijn verjaardag en ben samen met hem naar de ArenA geweest. Of het een succes wordt hangt af van de plaatsen die je hebt. Wij zaten nogal ver weg van het podium en zaten eigenlijk alleen maar naar de grote videoschermen te kijken. Wat dat betreft hadden we net zo goed thuis een dvd'tje op kunnen zetten. Zelf zal ik dat nooit meer doen, tenzij ik stoelen op een van de voorste rijen kan bemachtigen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding