Wat is een leuk spel op de ps3 voor mij èn mijn vriendin'?

Dus geen fifa ofzo, iets wat gemakkelijk is voor haar en leuk voor mij. Soort mario kartel ofzo maar dan van Sony.

Toegevoegd na 16 minuten:
het liefst een multiplayer

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Little Big Planet (2). Heeel leuk spel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan je die met zijn 2en tegelijk spelen? Samen dus :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jah dat kan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is zelfs aan te raden om met twee of meer spelers te spelen.
de nieuwste Ratchet and Clank: All 4 One - is een leuke game in de stijl van Mario
deze kun je nu ook met zijn twee:en spelen - niet in split-sreen dus das wel lekker spelen een beetje als de Lego spellen op de Ps3

Dit spel wordt verwacht op 18 oktober 2011 en zal de eerste game uit de serie zijn waar je ook in multiplayer-modus kunt spelen
12 jaar geleden
Mario games
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je hebt geen mario games bij Sony