Wie weet een leuke act,cabaretachtig,lachwekkend,,wie helpt?

hallo allemaal......:D

wij naderen weer onze jaarlijkse doorzakavond/oftewel bonte avond..:)-D[s][/s]
deze word gevuld door acts,,van eigen vereniging,al jaren...
mijn vraagje,,,,wie heeft een leuke act,,voor 2 personen,,tot meerdere.....om uit te brengen,op te voeren??
heeeel graag,,en vast van harte bedankt,,,jolanda winters:)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
46K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat zijn wel heel veel leestekens
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja,sorry....maar moet duidelijk zijn.

Antwoorden (8)

Wees jezelf en overdrijf daarin... Dus doe jezelf overdreven na... Als je dat durft, voorspel ik je, heb je met zijn allen een super avond... Iedereen uitvergroot zichzelf... Ga je gang...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klink goed
Doe het liedje : "lekkere worst van de Hema"..
Kun je een hele act bij verzinnen..hebben we al 3 x gedaan, succes verzekerd!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Probeer alleen maar mee te denken met de vraagsteller.. dus erg jammer die minnetjes..
Doe een paar mannen een tutu aan en een oud hemd; zoek klassieke muziek op een doe een "herenballet".

Succes verzekerd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1 persoon zit op de stoel, de ander speelt de handen van die persoon.(als je het kent, begrijp je waarschijnlijk wel wat ik bedoel, anders is het lastig uitleggen). Dan vooral dingen als opmaken, vla eten etc. zorg voor veel lachwekkende situaties. Moet wel 1 persoon het niet erg vinden om vies te worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Beeld het lied: Een boutje, een moertje, een schroefje en een nippeltje van Andre van Duin uit aan een soort lopende band, met passende kleding.
Heeft mijn broer veel succes mee gehad.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Probeer 'the fox has left his lair' na te doen.
Wel minimaal met 4 personen en eentje is de slemiel.
Kan heel grappig overkomen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je noemt nu iets waar mensen minstens 4 jaar kleinkunstakademie voor nodig hebben om een beetje goed neer te kunnen zetten.
Dat doe je echt niet ff na.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klungelig nadoen is al leuk!
Op deze site kan je heel wat vinden:
http://www.klj.be/Aanbod/Cultuur/KLJopdeplanken/Databanksketches/tabid/1183/Default.aspx
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat dacht je van 'de kassameisjes' van de vliegende panters? Kun je kiezen uit de nummers 'Houdoe' en 'vamos a Salou'. Of je doet ze allebei, niet vlak achter elkaar maar bv als eerste en als laatste nr op de bonte avond.

Voordeel: Je kan het playbacken. Tip: Hoe beter je het uit je kop leert en hoe beter je je kleding en entourage aanpast, hoe groter de kans op een daverend succes!
ps: Je publiek moet wel tegen een stootje kunnen!

Je kunt beide nrs vinden op youtube, dus kijk er maar eens naar.