Waar vind ik grappige filmpjes zoals bij DWDD?

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik kan niet genoeg krijgen van grappige filmpjes zoals elke avond bij de tv draait door, waar kan ik deze op internet vinden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.6K

Antwoorden (5)

Jouwfilmpjes, Dumpert, youtube, 123video enz enz succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Break.com, Flabber.nl...
12 jaar geleden
bestofyoutube.com
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alle filmpjes uit de tv draait door zijn terug te zien via de eerste bron.

Vaak zijn de afsluitings filmpjes van de wereld draait door, 'luckytv' erg leuk om te bekijken, zie 2e bron.

Nog meer leuke, grappige en opmerkelijke foto's en filmpjes bekijken neem dan even een kijkje op froot.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
funnyordie.com
Geniale site is dit, er zijn ook veel filmpjes met bekende mensen zoals Galifianakis (van de filmThe Hangover) die zijn eigen "serie" heeft op deze site.
Zo zijn er veel meer van dit soort filmpjes en video's die alléén bij deze website zijn te vinden.