Als je na de missie 'Crime and Punishment' een politieauto steelt, kun je inloggen op de boordcomputer en vanaf daar politiemissies starten. Je kunt kiezen voor 'Most Wanted', dat zijn de meest gezochte criminelen van de stad die zich ergens verscholen hebben, die je dan moet opruimen. Maar je kunt ook kiezen voor 'Current Crimes'. Deze missies zijn makkelijker en altijd te doen, terwijl je alle Most Wanted criminelen maar 1 keer kunt opzoeken. Current Crimes bestaat uit een gestolen auto, een voortvluchtige, of een groepje bendeleden.

Het kan ook zijn dat je politiekleding aan wilt. Dit kan ook, alleen ben je dan Niko niet meer. Je kunt op talloze sites een programma downloaden waar je een andere 'skin' aandoet, dus dat je eruit ziet als een politieagent. Pas wel op, want de verhaallijn missies zullen waarschijnlijk niet werken met een ander skin aan, omdat de tussenfilmpjes van slag raken als niet Niko, maar een andere skin verschijnt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je de computer gebruikt om te spelen dan zijn er ook tal van police mods beschikbaar.

Een populaire is http://www.lcpdfr.com/cops/
Meer kan je vinden: http://www.gtapolicemods.com/index.php?/files/category/4-gtaiv-downloads/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe word je politieagent in gta iv