wat is een leerzaam en leuk filmpje in het engels van ongeveer 5/10 minuten voor groep 8?

Ik moet morgen Engels les geven aan groep 8 zit zelf in 2 VWO

Toegevoegd na 1 dag:
we werden beoordeeld met 2 zesjes en 3 achten

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
anneliez
12 jaar geleden
iets over optijd beginnen met je huiswerk ofzo, dat kun je nooit te vroeg leren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lekker op tijd met organiseren? :P Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik hoef alleen een filmpje, heb er al een maar misschien weten jullie een betere. Lekker op tijd met oordelen. :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet toegeven dat het eruit ziet alsof je nog alles moet regelen op zondagavond terwijl je het maandag al voor elkaar moet hebben. :P Desalniettemin: veel succes met de les van morgen! Om eerlijk te zijn lijkt 't me nog geen makkelijke opgave - goed voorbereid of niet. ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het lijkt misschien zo want ik ken zoveel kinderen die het laat maken voor huiswerk maar ben er al 2 weken mee bezig. Bedankt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan zit het met je planning wel prima! ;) Ga zo door! :)

Het beste antwoord

http://www.youtube.com/watch?v=GwbpY4eNOgE
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Houd het bij de actualiteit. Dus wat wordt er vanavond in bijv. het Jeugdjournaal besproken? Adhv een van die onderwerpen ga je op zoek naar een geschikt filmpje. Zoek eens op 'digitaal schoolbord'; je komt ongetwijfeld een heleboel tegen. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is Monty python, ministery of Silly Walks misschien iets? Kort, leuk/raar en weinig tekst ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zou tekst niet handig zijn?