Wat moet je doen als er stiekem naaktfotos van je gemaakt zijn?

Iemand heeft fotos van mij gemaakt in een dronken bui toen ik mijn bh uitdeed voor de cam en hij wil nu aandacht...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh oh meis wat dom dom dom,, wat dom dom dom doe niet zo stom :o
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha,ja sorry hoor,maar als jij je BH uitdoet voor de cam is het je eigen schuld hoor!
Ik zeg niet dat het goed is wat hij gedaan heeft,maar nu moet je hier niet gaan lopen piepen.
Niks aan te doen lijkt me.
Je bent ook niet de 1e die zoiets overkomt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik snap heel goed dat je dit niet leuk vindt, vraag hem de foto's te verwijderen, wil hij dat niet schakel dan je ouders in.
Als je mijn dochter was zou ik je hiermee helpen, iedereen is jong geweest en heeft wel eens iets gedaan wat achteraf niet zo slim is. Het is gebeurd, je leert er weer van.
Zorg wel dat je niet gechanteerd wordt, want dan wordt het
echt een kwalijke zaak.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Karena
Ja, en ze kan zeker ook controleren niet dronken te zijn.

Antwoorden (6)

Je moet hem gewoon vragen of hij deze foto's wilt verwijderen. wilt hij dat niet dan kun je gewoon aangifte tegen hem doen. want hij heeft die foto's tegen jouw zin in. En voor de volgende keer weet je beter! succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zij deed niets tegen haar zin in. Ze had teveel gedronken en heeft dit zelf gedaan...tja, alcohol maakt meer kapot dan je lief is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tsjah maar het is nou eenmaal gebeurd he. dus daar kun je nog heel lang over door praten maar dat zet geen zoden aan de dijk.
Je kan niks op dit moment doen wel als hij het publiceert op internet oid. Maar dan ben jij al de pineut. Je kan hem vragen het te verwijderen, maar daarin ben je afhankelijk van hem. Zorg ervoor dat je niet gechanteerd wordt ... Met dreiging om de fotos aan je ouders te sturen. Dan kom je wellicht in ergere situaties terecht die grotere consequenties hebben dan wat onschuldige maar domme fotos. Opbiechten aan je ouders en gevolgen accepteren is een goede optie. Wat je ook doet, je ouders komen er waarschijnlijk wel achter en dan kunnen ze het beter van jou horen dan opeens die fotos zien. Succes meid met wat je ook gaat doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ach zonder bh is nou niet echt ramp toch ? Gewoon doen alof het je niet boeit. Dan heeft hij geen lol meer.En anders was jeje aan het omkleden ofzo en vergeten de cam uit te zetten. Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Stiekem of niet, het is een schending van het portretrecht.

Ga eerst een gesprek met hem aan en maak hem duidelijk dat je niet gediend bent van dit gedrag en jij graag zilt hebben dat hij de foto's afgeeft / verwijdert.

Gaat hij niet in op jou verzoek zorg er dan voor dat hij jou niet kan chanteren en maak hem duidelijk dat, zodra hij die foto's publiceert er een aangifte volgt wegens schending van het portretrecht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat een nare ervaring. Ik ga ervanuit dat je nog niet volwassen bent en het eerste wat ik jou aan kan raden is dan ook het gesprek aangaan met een volwassene die jij vertrouwt. Wanneer je minderjarig bent kun je eventueel aangifte doen van het maken (en eventueel verspreiden van als hij de foto's ook aan anderen heeft laten zien) van kinderporno. Daarnaast lijkt hij jou te chanteren. Bewaar alle smsjes/mailtjes/online gesprekken die je met hem hebt, want mocht het tot een aangifte komen dan zul je deze moeten overhandigen.
Er eigenlijk is er niets dat je kunt doen om dit terug te draaien. Na verloop van tijd zul je deze ervaring echter langzaamaan gaan vergeten en zal het een minder grote rol in jouw leven gaan spelen. Zorg er echter wel voor dat de foto's nergens online gepubliceerd worden, want deze kunnen je anders nog lange tijd achtervolgen.
Ik bedoel dit niet gemeen, maar ik hoop dat je hier wel iets van geleerd hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helaas is het enige antwoord dat er gegeven kan worden dat je geen alcohol meer moet gebruiken als je voor de webcam zit of geen webcam gebruiken in combinatie met alcohol. Je hebt er alleen niets meer aan want het is al gebeurd dus sla jezelf voor je kop en wacht het moment af tot jij jezelf in de playboy of ergens anders ziet afgebeeld staan. Pas dan heeft het nut om aangifte te doen want dan is jou schade aangebracht, dat is nu niet het geval.
Je kan iemand niet aangeven omdat diegene middelen heeft om jou schade aan te richten maar je dat nog niet heeft aangedaan. Overigens zal de politie je dit vervelende antwoord ook geven....die wordt dagelijks met roekeloze mensen geconfronteerd die bij hun komen vertellen dat ze stom zijn geweest en nu uitgelachen worden en te kijk worden gezet!