Ik ben op zoek naar een Nederlandstalig lied wat plaatsvindt in een café... Wie kan mij helpen?

Een muziekclip in een oud café met een vrouw in cowboyoutfit die niks van de (Nederlandse) zanger moet hebben, maar op het einde komt ze toch bij hem zitten. Het is een redelijk recent nummer en de zanger zit onder de tattoos (volgens mij).

Toegevoegd na 15 uur:
Ik vond hem heel erg op Dennis Weening lijken. De clip werd vaak op TV538 gedraaid.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Iets van Ben Saunders misschien?
Amadea
11 jaar geleden
Die zingt toch niet in het Nederlands?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee Ben Saunders is het niet, ookal zit hij ook onder de tattoos haha.

Antwoorden (1)

Er is ook zo'n lied Lekker voor je van Michella kox. Ze heeft daar cowboykleren aan en zingt in een café. Het liedje is ook nog niet zo oud.