Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe krijg je je tiener weer kind? bij sims 2?

m`n kind is nu tiener en wil wil liever dat het nog een kind is. weet iemand een cheat of wat anders?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (4)

Je kan je tiener bij Sims 2 niet veranderen naar een kind, ze groeien alleen maar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met een tiener kun je een nieuw kind maken. Lijkt mij hier een prima oplossing.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb je het spel al opgeslagen? Anders kan je nu het spel afsluiten zonder op te slaan en dan de optie 'verouderen' in het menu uitschakelen.
Wanneer je andere sims wel ouder wil laten worden kun je ctrl+shift+c indrukken en dan Boolprop TestingCheatsEnabled True intypen. Shift + klik op je sim of op de brievenbus en dan kan je hem/haar nog wel ouder laten worden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ohja was ik helemaal vergeten in dat menu :O. dank u wel :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb net gekeken en het staat er nu niet bij. licht het er aan dat ik nu appartementsleven heb?
Als je je tiener in een kind wil veranderen, moet je een cheatcode gebruiken : (ctrl shift C ) boolproptestingcheatsenabled true.
Dan klik je op de sim (shift ingerukt houden ) en kies je voor de optie 'more'. Dan klik je op 'spawn' en dan op ' 'sim modder' (een rechtopstaande baby ) en dan kies je 'Age' en dan 'teen/adult/toddler etc.' welke leeftijd je wilt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing