Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan je briefgeld recht maken?

Een paar briefgelden van mij zijn gekreukeld, hoe kan ik ze recht maken??
[En al die geld op de foto is niet van mij, ik heb gewoon een plaatje geupload.]

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
27K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
die biljetten zijn dan ook mooi gestreken;-)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je neemt twee A4-papiertjes, geld ertussen leggen en dan met de warme strijkbout erover.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Misschien kan je ze een dag of 2 onder een heel dik boek leggen. Dan worden ze wel recht................
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Allereerst, ook gekreukeld zijn ze net zoveel waard.
Maar misschien wil je ze inlijsten als cadeautje of iets dergelijks?
In dat geval kan je wel aan de gang gaan met strijken ( wel een theedoek ertussen! ) , maar handiger is ze even bij de bank omruilen voor een 'verser" exemplaar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heel licht nat maken met de plantenspuit, theedoek erover leggen en dan strijken.
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Pak een spons en maak hem vochtig ( Dus niet klets nat )

Maak aan beiden kanten van het briefje een beetje vochtig en ga daarna met de strijkbout er over heen tot de vochtig heid er uit is ( Gemiddeld 1 a 2 minuten )

Dan zijn de kreukels er uit, Dit werkt niet alleen bij kleding maar ook bij papier, Geweldig toch ?:P
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ruilen voor muntgeld
dan bij je bank op je rekening zetten en er weer afhalen als briefgeld heb je nieuwe briefjes :D
zonder al te veel moeite en geknoei
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding