Heeft iemand een link voor mij hoe je een coole breakdance achtige truc kan leren voor in een disco? Alvast bedankt!

Ik ga binnenkort op kamp en wil bij de disco een coole breakdance-achtige truc kunnen zoals vanaf de grond een salto maken ofzoiets alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ritsuka
12 jaar geleden
Youtube?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja maar ik weet niet echt hoe ik moet beginnen met zoeken op YouTube dus darom graag een link van YouTube
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.youtube.com/watch?v=HwZRJnSlqUs

Antwoorden (1)

Six-step

Het standaard grondpatroon, Breakdance Six-step voor beginners

op de site vind je een introductiefilmpje (lukt me niet om het toe te voegen)