Ik wil een kleine drive-in show beginnen, weet iemand een goede boxen-set die ik daarvoor kan gebruiken?

Mijn budget ligt ong. rond de €300 / €400,-.
Passief of actief maakt mij niet uit.

Zoals ik ook al zei in de vraag ga ik het dus gebruiken voor een kleine drive-in show voor ong. >50 personen.

Huren doe ik liever niet, ik wil gewoon een set voor mezelf hebben.
Ik weet dat je voor dat geld niet het meest professionele spul hebt, maar mijn eisen zijn ook niet zo heel hoog. Het moet gewoon dienen als een beetje achtergrondmuziek op feestjes.

Een mixer en evt. andere accessoires hoeven er nog niet bij voor dat geld.
Puur alleen een versterker en 2 boxen (en evt. een sub). Als het een actieve set is hoeft er dus ook geen versterker bij.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Kijk eens op musicstore.com altijd scherpe tariefen, mooie aanbiedingen boven de €100 geen verzendkosten en ook nederlandse medewerkers
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Toen ik me drive in had, waren mijn eerste speakers van JB-System en dan de TSX 15, waren prima speakers! Daarna nog 4 van gekocht (TSX 15 en TSX 12)