Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik een weegschaal kopen?

Ik wil graag spullen verkopen op Marktplaats.
Alleen wil ik de verzendkosten selecteren, maar eerst moet ik weten hoeveel het weegt.
Waar kan ik zo een weegschaal kopen, waar je spullen op kan wegen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

je kunt een digitale keukenweegschaal gebruiken voor de kleine dingen en een personenweegschaal voor de grote dingen, ga eerst zelf op de weegschaal staan, daarna jij met artikel en trek je eigen gewicht eraf, beide te koop bij blokker, marskramer
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heel erg bedankt!!!!

Andere antwoorden (6)

Je kunt het ook gewoon met je normale weegschaal doen. Eerst jezelf wegen zonder spullen en daarna met je spullen in je handen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, das makkelijk als je een koffer wilt wegen, maar niet als het om een poststukje gaat.
Bij blokker kun je wel een weegschaalkopen
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Op marktplaats waarschijnlijk! Zie onder andere: http://witgoed-apparatuur.marktplaats.nl/weegschalen/1000897917-tafelweegschaal-pakket-postweegschaal-usb-49-99.html?return=eJw1jVsOgjAQAO9CAp%2FQh0YpaYzEE3iDBqqQFrphS3zFu7uN%2BjezO9k1iqvXqFiDSgiuMrRm6YZmiBFUVbkAdi4ns7gI3piI5eyrb1LCAIe717zoUceQyyPPZQsrASPoR4I0gN%2FAR4LnSNripcd%2FH3%2FrKXXzOtll7FJ9TwGTtayTPcg2Yi%2FljszdyG7WXrEbjPG52AoGxjlLt9qA6bEoAFbNCggYu9BbLeWGn09Z8%2F4A%2FH5I4Q%3D%3D&fta=eNpVj8tuwjAQRf%2FFUllnbAcnY2XXdRf9ATR%2BhEYYYuEE0iL%2BvXZAqN0d3avRnEuo8JawQTafw%2B5CITGdELhCtoQONi5104ig44yVdgPqGDOECX%2BGqFPvUummHB0jnuajPw9WhwWhEq1odfhGyRshlD5c8er9PtkvovDGq0iHg5%2F0mAbkmxjnrtrEMU12dL4TQsLne%2FGQyCLtPdNDfpNQIBvcQ7DJxsIQ1E7QkqFRTrkMrVGCzBNMSYjcFtwCVnlBnv4lqt5KkWEroe7bDHVvPYcVqrqRBbx3zVoB93254kTcliuwUvF6AQPOWwMPMKb56%2FMyfPk8DNcRec80RnJpF%2FxpP32VnXUuWmRHWnZlel7r1u0cGV2Z%2FnjihWnCCm%2F3%2By8mk4v2&fta_ind=2&df=1
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat kost een keukenweegschaal nou helemaal?
Moet je dat via Marktplaats doen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alles via Marktplaats kopen levert uiteindelijk heel veel voordeel op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, maar soms staan er spullen op waarvan de verzendkosten hoger zijn dan de vraagprijs.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan zoek je iets in de buurt wat je met de fiets op kunt halen. Fietsen is gratis.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad, je kan je postcode invullen en filteren op afstand...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit word toch niet Het beste antwoord
Bij het post-punt in mijn woonplaats kunnen ze het voor je wegen. Je kunt ook gewoon een keukenweegschaaltje gebruiken, die kun je gewoon bij de action kopen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
online of in de winkel. keukenweegschalen zijn prima tot maximaal 2 kg. en ook redelijk nauwkeurig. ik weet niet wat voor pakketten je gaat opsturen, dus hiervan hangt ook de keuze van je weegschaal af? Hieronder een keukenweegschaal die je online kan kopen voor pakketjes tot 2kg
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je 9 jaar bent
dan vraag je je moeder of je haar keukenweegschaal mag gebruiken.

Zo een weegschaal is bij de Blokker wel te koop.

Maar ook bij de Action.
Of bij de Kijkshop.
Of V&D. Bijenkorf. Hema. ............etc.

Eigenlijk bij heel veel winkels.

Vraag je moeder om haar weegschaal.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding