Hoe kan ik ik internetradio gewoon in de keuken beluisteren, als ik een draadloos netwerk heb?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Door een radio te kopen die Wifi ondersteunt hierdoor kan je internetradiostations beluisteren overal in en rondom huis of een ander Wifi netwerk.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Met een digitale radio
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het volume van je pc zo hard zetten dat het in de keuken te horen is.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Of zet een laptop in je keuken. Dan kun je via de laptop internetradio luisteren en tegelijkertijd wat lekkere receptjes googlen... ;)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Kijk even op freecom.nl ze hebben een wifi radio. Binnenkort verschijnt deze met afstandbediening. Wij hebben deze radio verkocht via onze site. Werkt erg mooi en is eenvoudig te bedienen. Tevens aansluiting op je stereo installatie mogelijk.