Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mag je een film opnieuw zien (zonder opnieuw te betalen) als je in een bioscoop in slaap bent gevallen?

Toegevoegd na 4 minuten:
Na het einde van de film moeten ze je wakker maken omdat je in slaap bent gevallen. Zo'n situatie bedoel ik.

Toegevoegd na 21 minuten:
Ik neem mijn jonge dochter niet mee naar de bioscoop omdat ik weet dat zij na 1 uur in slaap valt. Er draaien genoeg kinderfilms voor de leeftijd van 6 maar daar kan ik haar niet naar toe nemen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan moet de film wel heel saai zijn ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Grappige vraag, neem aan dat je het antwoord eigenlijk ook wel wist....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ook bij een spannende film kun je in slaap vallen na een drukke dag

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Hier heb je geen recht op aangezien je zelf in slaap gevallen bent, maar misschien kan je iets overleggen met de mensen van de bioscoop.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (13)

ik denk het niet.. ten eerste zullen ze dit niet gauw doen, het is tenslotte je eigen schuld dan. Ten tweede ze kunnen niet bevestigen dat je sliep.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee zowiezo niet,
want dat kost dan hun geld omdat jij moe was!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, of je nou gaat liggen slapen of gaat zitten zoenen met je date of de film echt bekijkt, ze gaan je geen tweede kaar gratis laten kijken, anders gaat iedereen dat aanvoeren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, dan zal je opnieuw een kaartje moeten kopen, de bioscoop kan er niks aan doen dat jij in slaap viel.
En bewijs het maar eens, word moeilijk :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Meestal draaien films niet achter elkaar in dezelfde zaal, mocht dit wel zo zijn dan zullen ze dit niet opmerken, je kan zelfs als je bij de zalen bent van film naar film gaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, tuurlijk niet.
En daarbij, hoe zou je aan willen tonen dat je geslapen hebt, dan?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha nee natuurlijk niet!

Dat je in slaap valt is jouw probleem!

Mocht je dit gebeuren en de des betreffende bioscoop bied jouw de gelegenheid om de film overnieuw te bekijken, dan heb je 1000% geluk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn broer ging eens naar Harry Potter in Huizen naar de film. Maar hij ging de verkeerde zaak in. Eerst dacht hij dat er een lange reclame was van Rapunzel maar na een tijdje stond er in het scherm 'pauze!' Hij zat in de verkeerde film!! Hij vroeg aan het personeel of hij de volgende mocht zien van Harry Potter, en JA het mocht!

Elke bioscoop kan ja of nee zeggen als je in slaap gevallen bent of in de verkeerde zaal zit. Als ze ja zeggen heb je geluk, zeggen ze nee dan heb je pech!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien is een oplossing om de oude films te kopen en thuis te kijken, dan kun je ze altijd opnieuw kijken... Dat hoeven er geen honderd te zijn, maar eens in de zoveel tijd. Het fijne bij jonge kinderen is dat ze een film vaker willen zien als ze m leuk vinden, dus dat zou eventueel geld besparen. Ik hoop dat ik heb kunnen helpen..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee. Je kan immers niet bewijzen dat je naar de bioscoop gekomen bent om een film te zien; men kan evengoed beweren dat je naar de bioscoop gekomen bent om eens goed te slapen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee, maar waarom zou je dat dan willen, zo spannend zal hij dan niet zijn geweest.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat ik mij afvraag is waarom je dat dan zou willen? Valt ze toch gewoon weer in slaap? Zo niet, ga dan op een tijd dat ze niet in slaap valt...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het lijkt mij vrij voor de handliggend antwoord dat een bioscoop dit niet hoeft toe te laten. Ze mogen verwachten dat je dan weer gewoon een nieuwe kaartje koopt.
Maar het is natuurlijk wel altijd een vraag waard en soms zul je geluk hebben dat een bioscoop zegt "ach toe maar".
Maar zakelijk gezien is dit echt een no go...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing