Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (3)

Nee die twee zijn echt niet getrouwd.
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb het anders echt gezien op televisie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik ook, vandaar....
mogelijk om iets te doorbreken...
Precies, dat was alleen maar voor het programma zo gearrangeerd. Een hetero man trouwt in het gewone leven niet met een man.

Toegevoegd na 1 uur:
Na een betekenisvolle stilte proest de illusionist: "De bruidegom was Johnny de Mol, het was voor zijn tv-programma." Hans, lachend: "Ik zei nog tegen Johnny: "Je trouwt me zeker voor mijn geld, haha."
Met andere woorden: het duo is niet écht getrouwd.
(Lees meer...)
Amadea
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor een item zou hij dat best kunnen doen, je kan daar volgens mij binnen 24 uur trouwen en weer scheiden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kennelijk.
t zag er zo erg echt uit..
Ze zijn niet getrouwd, want het was geen 'echt' huwelijk zoals een huwelijk hoort te zijn.
In Las Vegas kun je zulke ceremonies doen, die geen enkele juridische status hebben (je kunt er ook echt trouwen, maar dat was dit niet).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing