kan iemand mij helpen bij reaggea muziek?

hallo ik luister laatste tijd veel naar saun paul en bobmarley maar nu ben ik op zoek naar een beetje vrolijke reagge en met een goede bass of een lekker dancehall plaatje dus als iemand een aantal nummer kan vermelden bedankt,

Mvg, luuk

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Google eens op reaggeaton muziek, das lekker vrolijk. Ik weet zo effe geen namen, sorry!!

Antwoorden (8)

als je het goed schrijft vind je vast veel meer op youtube. typ dan gewoon in "reggae" en je vindt megaveel:

http://www.youtube.com/results?search_query=reggae&aq=0

Toegevoegd na 58 seconden:
of "happy reggae" http://www.youtube.com/results?search_query=happy+reggae&aq=0
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
alpha blondy heb ook lekkere reggae en ub40 is meer vrolijk reggae op you tube is er veel van te vinden van bijde en cd's zijn er ook van te koop

Toegevoegd na 5 minuten:
wayne wade heb ook goede reggae
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
UB40 en vroeger vond ik Jimmy Cliff altijd wel leuk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De cd Summer in Kingston van Shaggy! Echt supervrolijke nummers!
Op deze site kun je stukjes luisteren:
http://www.shaggyonline.com/summer-in-kingston/
En anders op youtube.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Burning Spear

Toegevoegd na 1 minuut:
Ziggy marley
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tarrus riley, Abijah, Damian Marley, Linton Kwesi Johnson alhoewel de laatste niet écht vrolijk is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
The congos
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
sun is shining van Bob Marley
Tomorrow People van Ziggy Marley