Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik een modern hoorspel downloaden ?

Ik bedoel dan geen luisterboek, maar echt een hoorspel met verschillende acteurs, met de geluiden van handelingen die er worden verricht etc. Uiteraard heb ik zelf al gezocht maar ik vind meestal van die jaren-70 en -80 hoorspel afleveringen, vrij gedateerd. Ik zoek iets wat zich in de huidige (of in ieder geval modernere) tijd af speelt.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

NTR heeft de afgelopen jaren een aantal hoorspelen gemaakt die op de radio zijn uitgezonden en ook gratis te downloaden waren. Zo is een aantal Bommel-boeken van Marten Toonder tot hoorspel bewerkt, en is vorig jaar de serie "De Moker" uitgezonden (tegen het moment van de laatste uitzending ging het gerucht dat er een tweede deel zou komen, maar daar heb ik niets meer over vernomen).

Van beide hoorspelen zijn Podcasts beschikbaar waar je de afleveringen ook nu nog gratis kunt downloaden:
http://www.nps.nl/nps/bommel/
http://feeds.ntr.nl/demoker

Toegevoegd na 54 seconden:
Overigens kun je je van beide afvragen of ze zich in de moderne tijd afspelen, maar ze zijn in elk geval wel in de moderne tijd gemaakt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een hoorspel vind je ook bij de afdeling luisterboeken, zie link.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing