Reclame blokje binnen een ster reclame blok...Waarom?

Waarom wordt er onder de noemer 'cultuur enzovoort.nl' reclame gemaakt voor de laatste film? Hij lijkt alsof de movietrailers hier zelfs speciaal zijn ingekort...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (2)

De STER wil laten zien, dat ze meer doen dan ons overbodige spullen aan te smeren, dus laten ze zien dat ze ook nog aan cultuur doen. Het zijn alweer de slimme reclamejongens die dit bedacht hebben. O, die reclamejongens toch!
AWM
14 jaar geleden
Waarschijnlijk is het voor de afwisseling... Anders is het één worst van herrie en leugenachtige beelden, dat er even een keer iets van (wellicht) waarde tussen zit...

Misschien stond de film al aangekondigd op dat tijdstip en dan weet je dat die film eraan komt, om te voorkomen dat je wegzapt...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
"Waarschijnlijk" en "wellicht". Daar hebben we echt wat aan...