Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het mogelijk, en zo ja hoe, om een band ( Big time Rush ) naar Nederland te vragen voor een concert?

Ik ben nu een poosje fan van Big time Rush en zou graag naar een concert willen. Helaas geven zij er geen in Nederland. Het dichtstbij zijnde concert is in Duitsland en dat is voor mij gewoon te ver. Ik las dat al meerdere Nederlandse mensen graag een concert van Big time Rush in Nederland willen dus vroeg ik me af of dat aan te vragen is? Misschien met een petitie ofzo, maar naar wie moet je die sturen?

Alvast bedankt voor het lezen & antwoorden.
Groetjes Elise

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Ze hebben ongetwijfeld een website (en dan bedoel ik dus een officiële van de band zelf en geen fansite) waar een (e-mail)adres op vermeld staat. Handtekeningen verzamelen, eventueel inscannen en de hele meuk met een begeleidend briefje / mailtje opsturen naar het bewuste adres ter attentie van het management. En dan maar wachten op een reactie....
Succes ermee in ieder geval, ik hoop dat het je / jullie gaat lukken!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Neem contact op met hun manager! Het telefoon nummer staat op hun site. Succes ermee!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing