Wie weet, waar ik het (amerikaanse?) hilarische filmpje kan vinden op Youtube?(zie uitleg)

Het gaat over scholieren die een zebrapad oversteken. Het verkeer moet minutenlang wachten en er lijkt maar geen eind aan te komen aan die lange,lange rij overstekende jongeren, omdat ze telkens weer via een omweg achteraan de rij aansluiten. De muziek die je dan bij dit filmpje hoort ,vind ik erg leuk. Ik kan het helaas niet meer vinden.

Toegevoegd na 36 minuten:
Studenten i.p.v. scholieren. Sorry!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

haha wat ene geweldig filmpje, het duurde even vorodat ik hem gevonden had :]

Toegevoegd na 14 seconden:
voordat*

Toegevoegd na 28 minuten:
deze dan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik ken een filmpje van Remi Gaillard (die sowieso geweldig is!) waarbij mensen in de gekste kostuums steeds maar voorbij lopen, daarbij wordt het nummer people are strange gedraaid van The Doors. (ookal geweldiG!)
Check de bron hieronder:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Òòk leuk filmpje, maar niet wat ik zoek HiQer.
Dankjewel voor het meezoeken ! +je van mij!