welke grap hoort in de top 10 van meest slechte grappen?

er is mij gevraagt een top 10 te maken van meest flauwe grappen en / of opmerkingen.
welke moet daar wat jou betreft zeker in.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Hij: Ha, eindelijk, ik heb zolang gewacht. Zij: Wil je dat ik wegga? Hij: NEE. Ik durf er niet eens aan te denken.. Zij: Hou je van me? Hij: Natuurlijk. Heel veel! Zij: Heb je me ooit bedrogen? Hij: NEE. Waarom vraag je me dat? Zij: Wil je me kussen? Hij: Elke keer als ik de kans krijg! Zij: Zul je me ooit slaan? Hij: Ben je gek? Zo iemand ben ik niet! Zij: Kan ik je vertrouwen? Hij: Ja. Zij: Schat! Lief hé! En na 20 jaar huwelijk lees je hem van onder naar boven...

Ken je die mop van die man die op de wc zat... Die vind ik persoonlijk erg flauw. Toegevoegd na 5 minuten: ... ik ook niet want de deur zat op slot.

Bekijk de site van Fokke en Sukke maar. Daar staat het vol van de flauwe " grappen" .

Bronnen:
http://www.foksuk.nl/

Oké, ik zal een poging wagen. Een vertegenwoordiger krijgt panne op het platteland en belt in het holst van de nacht aan bij een boerderij of hij daar mag overnachten. De boer: "Ja, dat mag, maar ik heb geen ruimte, dan moet je bij mijn zoon in bed slapen". Vertegenwoordiger: "Oh, sorry, ik zit in de verkeerde mop".

Hoe noem je pratende post? Voicemail Wat is groen en kwaakt? Een kikker Wat is groen en wordt rood als je op t knopje drukt? Een kikker in de blender Wat doet een Duitser als hij in een boom zit en hij durft niet meer naar beneden? Dan gaat hij aan een blaadje hangen en wacht tot het herfst is....

De meest flauwe is nog altijd: "Ken je die mop van Sam en Moos die naar Parijs gingen ? ......Ze gingen niet !"

wat is het toppunt van vruchtbaarheid?

weet je hoe je een idioot nieuwsgierig kan maken? Toegevoegd na 17 seconden: dat vertel ik je volgende week wel.

hoe zet een belg zijn zadel lager? hij laat zijn banden leeglopen. pyromaan komt bij een wegrestaurant, weg restaurant. robot grafsteen: roest in vrede patient:dokter, ik heb last van vergeetachtigheid. Dokter: hoelang heeft u daar al last van? patient: waarvan?

Deze misschien?: luie Belg zoekt zwangere vrouw.........

Het is 15 meter lang, heeft 9 tanden en ruikt naar urine. ra-ra, wat is dat... Toegevoegd na 8 uur: Komt een man bij de dokter. Zegt de dokter: "Ruim je het wel zelf op". Toegevoegd na 1 dag: Wat is het verschil tussen een vliegtuig en een nietmachine? Een nietmachine niet en een vliegtuig niet.

Komt een man bij de bakker Man: Een brood graag Bakker: Een wit of bruin brood Man: Ja Bakker: Wat ja... Man: Ja bakker Het is wit en vierkant Een ping-pongblokje Komt een man bij de dokter Dokter ik ben gebeten door een hond. Dokter: Ja dat doen ze....

Weet je de overeenkomst tussen een kanariepiet en een lataarnpaal ?

Ken je die mop van die rode deur?........hij is groen...

Twee ijsberen zitten onder een boom te kaarten. Er komt een ei langs. De ijsberen vragen: "Doe je mee?" Zegt het ei: "Nee, sorry, ik heb geen tijd, ik moet naar de kapper!"

Het is groen en het is geen tank..... Stiekem toch een tank....

Muis 1: Wat heb jij daar bij je? Muis 2: Twee olifanten! Muis 1: Wat leuk. Mag ik er een hebben? Muis 2: Nee, helaas. Bij het afleveren worden ze nageteld!

Hoe zoet een Belgische onderbroek er uit? Geel van voren en bruin van achteren! echt te dom en te flauw voor woorden

Ik vind dit een leuke vraag, maar goed , ik vond gister een konijn , maar dat konijn vond van niet. Toegevoegd na 26 minuten: Nou nog eentje dan, "het is groen en zit op een hek???? " VERF

een man op een fiets wordt aangehouden door een agent, zegt de agent ''beste meneer, u heeft geen bel, geen licht, en uw remmen doen het niet'', dat kost u 50 euro'', zegt de man op de fiets:'' ok, das prima, maar dan moet ie wel maandag klaar zijn'' ;-)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100