Waar kan ik luisterverhalen voor volwassenen vinden die ongeveer een half uur tot een uur duren?

Ik ben op zoek naar luisterverhalen, maar veel verhalen/boeken die ik vind duren vele uren. Wat zijn verhalen die minder lang duren?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
8.8K

Antwoorden (6)

Misschien vindt je wel wat op JW.ORG

http://www.jw.org/index.html?option=QrYQlVlYRQsNZN
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In de bibliotheek kun je luisterboeken lenen. Je hoeft dan alleen maar te kijken naar de luisterboeken die op 1 of twee CD's staan, dat is ongeveer de lengte die jij zoekt.
12 jaar geleden
Ik heb deze vraag al eens beantwoord, maar nog maar eens: www.aangepastlezen.nl , je kunt op de site zoeken, of naar ze bellen, er zijn ook tijdschriften, dus daar staan korte artikelen in.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.hhhluisterverhalen.nl/

Kijk eens op deze site. Het zijn vooral verhalen die kort zijn en verteld door Hans Böhm. Helaas staan er nog geen online luisterverhalen gratis te beluisteren op internet ;)

Toegevoegd na 8 minuten:
Via deze stichting; "HHH luisterverhalen" zijn ook CD's met luisterverhalen (ingesproken door Hans Böhm) verkrijgbaar voor weinig geld. Het zijn geen lange verhalen en zijn stem klinkt wel erg prettig! Je kunt ook op de site een luisterfragment beluisteren.
12 jaar geleden
Je kan ze online bestellen. 123luisterboek.be heeft de meest uitgebreide catalogus. Je kan van elk luisterboek de cd bestellen, maar sommige van de boeken kan je ook downloaden.

Toegevoegd na 57 seconden:
http://www.123luisterboek.be/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk op de site: radioboeken.eu
Verhalen van ca.30 minuten gratis te downloaden.
Succes ! M.Jose