Sigaret uitdrukken in shirt truc... Hoe werkt dat?

Ik heb regelmatig in de kroeg een truc gezien dat hij mijn sigaret in zijn shirt uitdrukte en dat er niets meer van te zien is. Wie kent deze truc en hoe werkt hij?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3K

Het beste antwoord

Een oude truc. Hij heeft een stukje 'kunstduim' over zijn eigen duim geschoven (een soort vleeskleurig kapje dus, in de vorm van het topje van een duim). Dit drukt ie in het shirt en daar komt de peuk in terecht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De volgende keer als ie die truc weer doet, maar eens vragen of je z'n duimen mag zien.
Jaren geleden heb ik ook zo'n duim gehad. Die zat in een goocheldoos die ik gekocht had in een feestwinkel.
Of ie los te koop is, geen idee, maar goocheldozen vind je dus in feest- en speelgoedwinkels.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt ze bij dynamitemagicshop.nl kopen. Of magicshop.nl
Alleen ik vind het jammer dat "ikkeniewete" het geheim zomaar verklapt. Want dit is inderdaad een hele oude truc en volgensmij hoort een echte goochelaar zijn geheimen nooit te vertellen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
RomanPossel, ik ben geen echte goochelaar en dit behoort tot de simpele trucjes die vroeger in elke goocheldoos zat net als al die kaarttrucjes die onderhand iedereen wel kent.
Maar ik zal niet verklappen hoe je een arm weesmeisje doorzaagt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met een goedkoper zaagje dan een rijkeluis- kindje toch?! :-)