Ik zoek zo'n dunne zwart jack zonder mouwen waar je bandinsignes op kan naaien. wie weet hoe dit heet en waar ik die goedkoop kan kopen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Google even op 'gilet spijkerstof'. Er komen dan genoeg sites naar boven!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Een bodywarmer?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je bedoelt van die lederen biker-hesjes? Bij diverse motorzaken kan je die aanschaffen. Of check even op marktplaats.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee ook liever niet leder. gewoon (spijker)stof waar je dingetjes op kan naaien
Waarom maak je er niet zelf een :) Het is gewoon een spijkerhesje, of hesje van stof die jij fijn vind. Dat kun je eventueel nog voeren.

Volgens mij bedoel je ongeveer zoiets... Als je in de buurt woont kan ik het je wel helpen maken. Op deze site zijn verschillende van dit zoort patronen te vinden en je kunt het maken in elke stof die je maar wenst.

http://www.naaipatronen.nl/modepatronen/jasjes-en-blazers-patronen/burda-7799.html