Welk instrument past bij iemand die erg random is? (Die vaak rustig is en ook heel druk kan zijn)

Ik vroeg me dat alleen af. want bijv. drummers die zijn vaak hypere mensen. piano rustige, basgitaar mensen die graag op de achtergrond staan etc.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Op elk instrument kan je beheerst spelen of knallen. Het hangt er vanaf wat je ermee doet. Op een triangel kan je een gevoelig tikje geven of je mept dat ding uit z'n voegen. Net zo met de gitaar, drums, piano enz...
Dus er is geen instrument die past bij een 'random' mens.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Daar kan ik me wel citermuziek bij voorstellen. geconcentreerd er mee bezig zijn, prachtige klank en toch rustige muziek.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien gitaar spelen? Je kunt een lekker rustig nummertje spelen, maar ook helemaal losgaan bij het volgende liedje. En meestal staan gitaristen ook niet helemaal op de achtergrond
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou toch zeggen een piano of een keyboard.
Hoe kom je erbij dat 'pianomensen' heel rustig zijn?
Mijn dochter is zo'n 'pianomens' en geloof me die kan aardig tekeer gaan.
Het is maar net wat haar bui is Klassiek, jazz, pop en zelfs rock.

Dus echt definitief de piano!

Keyboard is een totaal andere sound en daar kun je allerlei geluiden bijvoegen.
Ook leuk, maar geef mij maar de piano :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hahaha ik ook maar een puber dochter met moods :))
Moeilijk om daar zo antwoord op te geven.

Heb wel een paar dingen waar je aan kan denken.

Hoeveel geld heb je te besteden, want een eenvoudige gitaar is nou eenmaal een stuk goedkoper dan een drum stel of een accordeon.
En hoeveel ruimte heb je
Wil je er zelf bij zingen, dan vallen alle blaasinstrumenten al af :)
Wil je lessen nemen of zelf leren, bij het laatste is het dan handig als er iemand in je omgeving is die hetzelfde instrument heeft die kan je dan veel basis dingen bijbrengen
Wil leren noten lezen, hoeveel doorzettingsvermogen heb je.

Maar vooral welk instrument vind je mooi, waar krijg je koude rillingen van als je iemand heel goed hoort spelen.

Ik denk dat je karakter maar in een kleine mate te maken heeft met je instrumentkeuze.

Er bestaan genoeg hele rustige drummers en hyperactieve piano spelers.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
elektrisch gitaar :)
je kan rustig en hard spelen ;)