Wat zijn gelijkaardige songs zoals i m blue Eiffel 65?

En welk genre is het?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek
1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
I'm blue van Eiffel 65 gaat over zijn ziekte, youtube op dat thema geeft je meerdere hits. Het is overigens een pop liedje.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Mja... pop...
Eurohouse is de gangbare term...

Antwoorden (1)

Gelijkwaardige artiesten en songs zijn 'gigi d'agostino - the riddle' en 'o-zone - Dragostea din tei'

Wat de stijl is weet ik niet precies, maar ik denk dat techno wel in de buurt komt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit is absoluut geen techno... komt ook niet in de buurt...
Techno is minimaler en minder gelikt.
Voorbeelden van (geniale) techno artiesten:
Karenn, Tommy Four Seven, Cari Lekebusch, Fritz Kalkbrenner, Pan-Pot, Carl Cox, et cetera