waar ken je nog jingles laten maken voor ons station voor radio noordster wie weet dat zo want ben niet zo mega held voor zoeken maar waar is de best?

omdat ik wel eens zoek op basis van een goede jingel maar weet niet welke het beste past voor hun dus vandaar die vraag?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://nl.wikipedia.org/wiki/Interpunctie

Antwoorden (1)

Je kan ze bv laten maken bij. Topformat, VHU Europe, radiojingle.nl

De eerste 2 zijn duurt, maar wel goede kwaliteit, deze bedrijven maken veel jingles voor bekende radiostations. Radiojingle.nl is wat goedkoper. Heb er zelf geen ervaring mee. Maar aan de demo's te horen klink het wel goed voor die prijs. Even goed zoeken met google dan kan je er vast nog wel meer vinden.