Hoe kan ik bij rollercoaster tycoon 3 meer autos krijgen bij bv een monorail?

Ook bij achtbanen kan ik niet meer karretjes krijgen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.6K

Het beste antwoord

Door je station groter te maken/langer te maken kunnen r meer auto's of karretjes per trein op komen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als je de achtbaan hebt neergezet moet je bij de Operation Options (in het scherm waar je onder andere bepaalt hoe lang de trein moet wachten en hoe vol hij moet komen even block section aanvinken. Dan kun je vaak meerdere treinen gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is simpel, precies wat de vorige twee antwoorden al aangeven, het station langer maken en/of block sections op de baan plaatsen. Je kan natuurlijk ook filmpjes bekijken op youtube, zo zie je ook manieren om je station mooiere te maken met of zonder costum scenery.