Er is zo'n Duitse imitator die (naar mijn mening) heel goed accenten enzo kan. Ik ben zijn naam vergeten. Weet iemand deze naam? (Zie extra uitleg)

Ik weet dat hij een keer ging zingen (italiaans lied) en dan een of ander raar geluid maakte (telkens herhalend bij zelfde zin). En ook een keer "Paus Benedictus de 2e vraagt u bladiebla..." in vele verschillende talen ging doen. Dan in het Duits zei hij "Achtung Achtung!" en moest het publiek erg lachen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat is Hape Kerkeling. :)