Kan ik worddocumenten op mijn iPod zetten?

Zo ja, hoe dan? (ik heb trouwens een iPod Touch 3g)

Toegevoegd na 17 minuten:
Ik heb trouwens bijna nooit wi-fi

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja dat kan, je hebt verschillende manieren. 1 is gewoonweg via de mail. Een andere optie is via File Viewer, dit is een app die je kunt downloaden. Hoe je via deze app het erop krijgt wordt duidelijk in de app zelf beschreven.

Toegevoegd na 11 minuten:
Voor die app heb je alleen internet nodig om het word bestand op je iPod te downloaden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja dt kan ook via Iwork dat is een programma waarmee je word documenten, powerpoints en excek documenten kan maken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan bestanden overzetten met de app 'iFiles'. Word-bestanden kunnen er ook mee overgezet worden.