Waar kunnen we gezellig uitgaan in 't Harde (Gelderland)

We zijn met een groep tussen de 22 en 26 jaar. We gaan een weekend weg maar hebben geen auto tot onze beschikking. Zwolle is dus geen optie. Een stuk lopen door 't Harde is geen probleem. Bij antwoorden graag vermelden wat voor soort cafe/bar het is. Bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik kan me helaas weinig boeiende dingen in t harde herinneren. 2 café's, waarvan Charlies wel de gezelligste was nar mijn mening, maar verder is het met name leger- en legergroen :)
n.b. staat bij reacties want het is natuurlijk niet echt een antwoord met de grote A
AlphaLimaSierra
12 jaar geleden
Charlies heet tegenwoordig The New Break.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ah, dat wist ik niet, bedankt! lang geleden dat ik daar was.
misschien toch maar weer eens gaan kijken, oude kennissen opzoeken

Het beste antwoord

In 't Harde zijn maar een paar horecagelegenheden te vinden.

Café: De Flesse, Eperweg 62

Dancing The New Break, Eperweg 129 ( nabij station en naast kazerne).

Toegevoegd na 2 minuten:
't Harde heeft een station. Wat dan een optie is, is om met trein toch naar Zwolle te gaan en vervolgens vanuit daar met de taxi terug te gaan.

Zwolle heeft een bruisend uitgaansleven in het weekend en de kroegen zijn tot 5 uur geopend.
AlphaLimaSierra