Kun je een Festival ticket inscannen en gebruiken. Deze is voor Indian Summer.

Onlangs geleden kwamen wij erachter dat mijn vriendin haar ticket van Indian Summer vergeten is. Nu is het zo, dat wij de ticket niet op kunnen halen wegens omstandigheden.
Wij hebben naar huis gebeld en gevraagd deze ticket in te scannen en dit te mailen. Ik heb begrepen dat er een unieke barcode op staat die je 1 keer kan gebruiken.
Is deze barcode nog geldig als deze wordt uitgeprint?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Het lijkt me eerlijk gezegd niet zo'n probleem. Je hebt immers netjes betaald voor toegang. Ik zou gewoon even de organisatie bellen en de situatie van te voren uitleggen. Dan heb je de minste kans op teleurstelling.

Een telefoonnummer kon ik niet zo snel voor je vinden maar wel een contact pagina. Die vind je hieronder. Succes!
En lukt het niet op tijd (ik zag dat het morgen al is) dan gewoon op die manier proberen en bij de controle gewoon melden wat er aan de hand is. (neem voor de zekerheid een ID bewijs mee ofzo; zeker als je een kaart op naam hebt)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zelf ben ik afgelopen februari op de Huishoudbeurs geweest. Op de e-tickets die ik besteld heb, stond ook een barcode. Deze heb ik afgedrukt en meegenomen naar de RAI, waar we zonder problemen binnenkonden. Niet zeker natuurlijk dat het bij dit festival ook geldt, maar over het algemeen is dat geen probleem.