Met welk programma kan je mooie logo's maken

Dit wil ik graag weten omdat ik voor mij YouTube kanaal een mooi logo wil hebben

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Meschien met paint
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hahaaa, dan heb je echt een falend logo!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
idd ;)
Photoshop cs5 gebruik ik zelf ook en er zijn genoeg tutorials te vinden op ineternet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oké maar die kost 250 euro
met adobe illustrator cs5 of met photoshop cs5, die 2 kn je pas goed gebruiken, ik wens je geluk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt
Het is dan niet zozeer een programma zoals Photoshop maar op de website http://logomaker.com/ kun je eenvoudig en snel je eigen logo samenstellen. Ik denk dat dit een geschiktere oplossing is als je niet bekend bent met Photoshop.