wat is het YOUTH EVENT ?

Heb een mailtje ervan gekregen dat ik 20 uur moet zijn wie weet wat het is het staat ook in mijn agenda maar ben helemaal vergeten wat het is weet iemand wat het is ik weet alleen dat het een event is

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
Kun je dat niet vragen aan de persoon die het mailtje stuurde?

Het beste antwoord

Ik woon in Waddinxveen, ken er verder niks van maar toch.

www.youthevents.nl legt genoeg uit..

Iedere twee weken organiseren we een evenement ter ere van onze God. We nodigen je van harte uit om één van onze avonden te bezoeken. Via de website proberen we je een indruk te geven van wie we zijn en wat ons drijft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het is een religieuze gebeurtenis voor jongeren, maar ja wat verder... Misschien in Waddinxveen?
Amadea