Hoe kan ik zoveel mogelijk korting krijgen voor Walibi World voor maandag?

Ik ga maandag met 4 personen (volwassenen) naar Walibi World.
Hoe kan ik zoveel mogelijk korting krijgen?
Via vakantie veilingen misschien? Of krijg ik de kaarten dan niet op tijd?
Alvast bedankt!

Toegevoegd na 5 minuten:
Ik heb nu bij de ANWB een aanbieding gevonden waarbij ik 3 euro korting kan krijgen. Iemand nog hogere korting?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Vrienden van ons hebben laatst op zondag avond op marktplaats gezocht naar kaartjes in de buurt, zijn deze zondag ochtend op gaan halen en gelijk door gereden.. dus ik zou zeker even op marktplaats kijken. ik neem aan dat via vakantieveilingingen nog wel even duurt al heb ik daar geen verstand van, dat zou op de site moeten staan. veel plezier!

Toegevoegd na 25 seconden:
ik bedoel natuurlijk maandag ochtend ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Check mp even. Ik heb dat een keer gedaan voor Hellendoorn een avond vooraf en betaalde toen nog geen eur 5 per kaartje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk eens op www.bonnenhandel.nl
Daar worden allerlei kortingsbonnen aangeboden (vaak gratis). Wie weet ook voor Walibi World.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op tweedehandssites zijn vaak ticketten te koop.
Lees wél alle kleine lettertje in verband met de geldigheid op bepaalde dagen of data.

Toegevoegd na 1 minuut:
zoek Walibi bij de rubriek tickets en kaartjes