Hoe maken ze zulke video's?

ze lijken zo echt... toch als ze echt waren dan zouden ze nu in de winkel liggen (lijkt mij logisch)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
huh?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Follow the link...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik wil dat facebook foto etc horloge/armband!!!!! Woehoe neem in productie please!!!
Inderdaad erg leuk spul om naar te kijken, nu wachten tot het zover is dat het ook daadwerkelijk op de markt komt!

Het beste antwoord

Dat noemen ze CGI (Computer generated Imagery).

In films zie je dit meestal als special effects.

Het is een concept die ze dus met CGI hebben verwezenlijkt.

Toegevoegd na 5 minuten:
Hier ook zo'n leuk concept reclame:

http://www.youtube.com/watch?v=Kpzug9EAFH0

Ze kunnen tegenwoordig alles namaken.

Zoals ik laats in een docu zag, is dat als je roept: Wow dat waren vette special effects, dan hadden ze hun werk niet goed gedaan, oftewel, je hoort het onderscheid niet meer te zien tussen echt en goed nep.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

het concept is uitvoerbaar. het filmpje is natuurlijk wel nep, maar de technologie is al zo ver. flexibele touchscreens kunnen bijvoorbeeld al in horloges etc ingebouwd worden, ten minste dat vertelden ze mij op het saxion enschede bij de opleiding product and concept development