Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe tekst verandern

Ik zou graag een tekst van een liedje veranderen,hoe moet ik dit doen en met welke muziekmixer of software?? snappen jullie wat ik bedoel ik wil bv:(dit is louter een voorbeeld)
als hij/zij zegt i'am an unicorn dat ik de tekst kan veranderen dat mijn stem zegt i'am cool (louter een voorbeeld) en vervolgens mijn stem te verlichten naar een nightcore stem kunnen julie me helpen??

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

In principe kan je dat met elke audio mix software:

http://en.softonic.com/s/music-mixer

De echte professionals hebben het origineel van het nummer, waar alles in sporen is opgenomen, dus een audio spoor voor elk instrument, en voor de stemmen.
Hiermee kunnen ze dus alleen de stemmen uitschakelen en zo zelf iets anders erin mixen.

Sommige software kan de stemmen eruit filteren, maar dat gaat ten koste van de kwaliteit van de muziek.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing