Ja het kan WEL met DVD. Er is een soort van "Game" te koop die je in de Wii schuift(Ik zag hem een tijdje geleden nog bij Dixons liggen) die ervoor zorgt dat je wii DVD's kan lezen. Ik weet niet meer hoe het heet maar ik weet zeker dat het bestaat
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee dat kan niet sorry
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Als je nou ook uitlegt waaróm dat niet kan, dan kunnen we er wat van leren....
Ja dat kan, maar niet door simpelweg een DVD erin te stoppen. Je moet eerst een film hebben (of omzetten) naar divx, avi, mpg, of mov. Download daarna WiiVideo9 en zet de film op een SD-kaart.