Hoe heette deze film ook al weer?

Ik had een tijdje geleden een film gezien maar ik weet de naam niet meer. er waren Mensen met speciale krachten waarmee ze: dingen kunnen laten bewegen of in de toekomst zien en dan had je er volgens mij nog twee andere krachten. En ze Kregen op het eind allemaal een brief waarin stond wat ze moesten doen. De slechterik was een zwarte man. Er kwam een meisje in voor en een jonge man als hoofdrolspeler. ik hoop dat jullie weten welke film ik bedoel!

Toegevoegd na 32 minuten:
Het was vanuit de overheid geregeld
en nee wat jullie tot nu toe hebben opgenoemd is het niet.

Toegevoegd na 58 minuten:
Het was push dank jullie wel :D

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Ik denk dat je Push bedoelt...bijna 100% ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://m.youtube.com/index?desktop_uri=%2F&gl=NL#/watch?v=EgB70STcqSw

Andere antwoorden (6)

Misschien X-men?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
X-Men?
Star wars?
Power Rangers?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
fantasic 4
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
i'm number four misschien
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Push!!!!!!!`ñ
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Matrix....?