Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik 16+ uitgaan in Groningen?

Hallo, wij zijn 17 en 18 en wij zijn een weekendje weg in groningen. Wij willen graag vanavond uitgaan in een gezellige discotheek/club. Ik kan niet veel op internet vinden omdat ik op mijn telefoon zit en dus niet alle websites beschikbaar zijn. Dus wie weet er een leuke discotheek/club in Groningen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
12.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Niet, alles is sinds 2010 18+
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan naar Pruim City gaan in Oosterstraat zit die volgens mij. Er komt daar wel veel 14/15 volk maar voor de rest is alles 18+ of 21+. Je zou het voor half 1 nog kunnen proberen bij Oceans 41 aan de grote markt. Dan heb je natuurlijk nog 3 gezusters maar die zijn wat strenger aan het controleren. Bij de karaokebar The Stage in peperstraat is geen controle en altijd erg gezellig. In peperstraat zit ook nog het pleidooi, ook geen controle voor zover ik weet. Voor r&b ga je naar donovan's maar daar is wel controle. Ook leuke muziek wordt er gedraaid in twister.
Ach je moet maar even kijken waar je beland, in Groningen weet je het nooit!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding