Wat te doen in het vliegveld?

Wij gaan binnenkort vliegen, maar bij de overstap (in New York) moeten we drie uur wachten. Weet iemand nog leuke dingen om te doen?

P.S. We zijn allemaal 13-14 jaar oud.
P.P.S We zitten niet echt te wachten op dingen als: Lees een boek... We hadden al bedacht dat we op de karretjes gaan rijden, maar meer hebben we nog niet echt...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Harut, jij zou iets aan je Nederlands kunnen doen in die tijd.

Antwoorden (8)

shoppen, eten,neem een spel mee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op het vliegveld zijn er winkeltjes dus je kunt shoppen, gezellig wat drinken, internationale mensen kijken en kletsen. Gekke foto's maken en je ipod meenemen. Voor je het weet zijn deze 3 uren voorbij want je moet meestal toch inchecken 1 uur van tevoren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op op het vliegveld i.p.v. Thuis heb je al veel tijd aan ook kan je op je mobiel GV dingen doen en natuurlijk leuke spelletjes spelen op je mobiel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Kan je in leesbare woorden duidelijk maken wat je bedoelt met "Op op het vliegveld i.p.v. Thuis heb je al veel tijd aan" ?
Als je Een laptop of ipod/iphone hebt kan je op het draadloze internet.
Let op dit heb je niet overal.
Je kan een spelletje, muziek en een psp/ds e.d. Meenemen.

Veel plezier in new york.
Veel plezier in new york
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op welk vliegveld in New York moeten jullie 3 uur wachten?
Waarschijnlijk JFK. Dan zul je zo door die drie uur heen zijn: Er is genoeg te doen!
Je heb veel winkels, je kunt gratis internetten, de heerlijkste dingen eten en drinken, er is van alles te zien.
Veel plezier!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoi, mag ik mee? Grapje nee ik ben ook 13. Als je naar New York gaat moet je altijd lang vliegen, Meestal mag je in de tussentijd het vliegtuig in ga dan slapen zodat je uitgerust bent! (NET ZOALS TIJDSVERSCHIL!!!).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
alle vliegvelden hebben wifi, als je een laptop of smartphone bij je hebt kun je op het internet, op veel vliegvelden kun je al 1 uur gratis op het internet
12 jaar geleden
Overstappen in New York neemt héél wat meer tijd in beslag dan je zou denken : je moet nl. je bagage ophalen en door de customs-controle doen op de eerste luchthaven van Amerika, waar je landt.....Dan, nadat je de bagage hebt opgehaald en hebt laten controleren ( en je paspoort natuurlijk óók, met visum en foto's maken en vingerafdruk), moet je naar de balie van je nieuwe vlucht om je bagage weer in te checken - en dan weer op tijd bij de gate van je volgende vlucht zijn, natuurlijk....

Ik denk, dat je blij mag zijn, als je de eerste 'echte' hamburger kan bestellen binnen de hele overstap-procedure.....

Aan vervelen zal je absoluut niet toekomen, dat garandeer ik je!!
(Hooguit van het lange wachten in de rijen overal...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit antwoord klopt.
Kan best een hoop tijd in beslag nemen die eerste binnenkomst.
+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij veel vluchten waar je moet overstappen wordt de bagage toch altijd meteen overgezet naar het volgende vliegtuig? scheelt toch wat tijd
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet in Amerika.
Ik kwam destijds aan in Washington en zou met dezelfde maatschappij doorvliegen naar LA, maar alle bagage gaat eruit, je moet je bagage van de band halen en er zelf mee door de douane lopen, daarna weer inleveren. (ik ging zelfs in hetzelfde vliegtuig door naar LA)