Wie kent een betere truck dan die van uri geller?

+leg hem uit

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik kan mensen laten verdwijnen zonder dat ze ooit gevonden worden... En nu wou je de uitleg vast en zeker ook weten... Je zet iemand tot halverwegen het onderbeen in sneldrogend cement en je laat ze los boven een diep meer. En dit is heel simpel en heel effeciënt... Maar dit is geen truck maar regelrechte moord... Toegevoegd na 49 seconden: O ja... Dit is wat ik in films zie en niet zelf uitvoer...

Okee, goed opletten... Klik onder je vraag op het woord "reacties". Als het goed is verschijnen nu de reacties. Klik er nu nog eens op en je zult zien dat de reacties verdwijnen! Ongelooflijk!

Het is verbazingwekkend makkelijk om net zoals David Blaine te zweven boven de grond. De truc hiervoor is simpelgezegt dat je schuin tegenover je pupliek staat en met een voet op je tenen gaat staan. Als je, jezelf goed positioneerd lijkt het net alsof je zweeft. Simpel maar toch heel indrukwekkend. Hieronder heb ik een filmpje die alles nog een keer simpel uitlegt.

hans kazan, die geeft tenminste toe dat hij goochelt

Nederlands leren. Uri geller beloofde in het het uitzend seizoen 2008 dat hij volgend jaar 2009 dus ,de show zal mede presenteren in het nederlands.Dat is hem duidelijk niet gelukt

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100