Hoe kan je de sfeer op het Bevrijdingsfestival in Groningen omschrijven vergeleken met Koninginnedag?

Ik zit te denken om er naar toe te gaan, maar Koninginnedag is altijd behoorlijk druk? Zou dat op Bevrijdingsdag een stuk rustiger zijn? Wat is jullie mening hierop?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Het bevrijdingsfestival wordt gehouden in het stadspark. Daar is het wel druk. HEt festivalterrein is verdeeld in sectoren, met in elke sector een andere soort muziek.

Op het hoofdveld, de drafbaan, staat het hoofdpodium, met de grotere bands. Hier spelen ook de bands, die met de helicopter worden ingevlogen.

In de binnenstad van Groningen zijn minder activiteiten. Hier kun je vooral genieten van de terrasjes.
AlphaLimaSierra